Drogi Kliencie,
Przed przystąpieniem do korzystania z naszej oferty, prosimy o zapoznanie się z regulaminem świadczenia usług w gabinecie.
Dokument został opracowany z myślą o ochronie Twoich i naszych praw.
§ 1
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług świadczonych w Holi Time Strefa Naturalnego Piękna, zwanego dalej „Salonem”.
- Salon nie posiada regularnie działającej Recepcji, dlatego czas odpowiedzi na kontakt może być wydłużony. Pracownicy Salonu odpowiadają najszybciej jak to jest możliwe.
- Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem wizyt przed przystąpieniem do rezerwacji terminu na dowolną usługę Salonu, zwaną dalej „Usługą” lub „Zabiegiem”.
- Regulamin wraz z opisem Usługi stanowi umowę na świadczenie usług.
- Na terenie całego Salonu, obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
- Klienci Gabinetu Holi Time Strefa Naturalnego Piękna odpowiadają za wszelkie dokonane przez nich uszkodzenia wyposażenia Gabinetu, do pełnej ich wartości. Za szkody spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiadają rodzice lub opiekunowie prawni.
§ 2
Godziny otwarcia
- Salon świadczy usługi w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-20:00 oraz w soboty w godzinach 9:00-13:00. W pozostałych terminach salon świadczy usługi po indywidualnym ustaleniu z klientem.
- Zmiany w godzinach otwarcia salonu mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od nas (zdarzeń losowych).
§ 3
Klienci
- Klientem Salonu jest osoba pełnoletnia.
- Przed przystąpieniem do Zabiegu Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia, czy stan zdrowia Klienta, przebyte lub obecne choroby, jak również tryb jego życia nie stanowią przeciwwskazań do odbycia Zabiegu lub nie stwarzają ryzyka wystąpienia skutków ubocznych.
- Klienci, przed rozpoczęciem Zabiegu, mają obowiązek powiadomienia Pracownika o wszelkich dolegliwościach i przeciwwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg Zabiegu. W przypadku dyskomfortu lub złego samopoczucia Klienta w trakcie lub po Zabiegu, Klient zobowiązany jest natychmiast poinformować o tym osobę wykonującą Masaż/Terapię.
- Personel Holi Time Strefa Naturalnego Piękna zastrzega sobie prawo do odmówienia lub przerwania masażu, kiedy Klient jest pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, a także gdy jego zachowanie jest nieadekwatne do miejsca (propozycje seksualne, nękanie, agresja itp.). W takim przypadku zabieg zostanie przerwany, a Klient będzie zobowiązany do uregulowania płatności za usługę, na którą był dla niego zarezerwowany czas.
§ 4
Rezerwacja wizyt, zawarcie umowy
- Usługodawca prowadzi rezerwację i zapisy na wizyty stacjonarnie w Salonie, telefonicznie, online przez aplikację Booksy.
- Wizyty są potwierdzane poprzez aplikację Booksy
- W przypadku umówienia wizyty przez stronę internetową Salonu, w serwisie Facebook, Google lub za pomocą serwisu Instagram, Klient automatycznie kierowany jest do zapisu poprzez aplikację Booksy, w której dokonuje samodzielnie zapisu i potwierdzenia terminu wizyty.
- Odwołanie lub przełożenie wizyty na mniej niż 24h, brak obecności lub spóźnienie Klienta uniemożliwiające wykonanie Zabiegu w pozostałym czasie, wiąże się z pobraniem opłaty przez Usługodawcę w wysokości 50% wartości usługi wykonywanej w trakcie wizyty, na jaką Klient dokonał zapisu. Opłata pobierana jest przy kolejnej wizycie.
- W przypadku uporczywego odwoływania wizyt przez Klienta w terminie późniejszym niż dozwolony niniejszym Regulaminem wizyt albo niestawiania się na umówioną wizytę bez odwołania wizyty we wskazanym terminie więcej niż 3 razy, Usługodawca jest uprawniony do odmowy świadczenia lub rezerwacji kolejnej wizyty danemu Klientowi.
- Salon dopuszcza możliwość odwołania wizyty z nieprzewidzianych, usprawiedliwionych i ważnych powodów, niezależnych od Salonu, takich jak: wypadek losowy, choroba osoby wykonującej zabieg, nagłe wyłączenie mediów w Salonie, itp. W takiej sytuacji Klient zostaje umówiony na inny dostępny termin.
- Z chwilą potwierdzenia terminu wizyty zgodnie z zapisami niniejszego Regulaminu wizyt, Strony zawierają umowę na świadczenie Usług.
§ 5
Spóźnienia
- W celu zadbania o najwyższą jakość i punktualność usług świadczonych w Salonie Klient powinien stawić się w Salonie na ok. 5 minut przed rozpoczęciem Zabiegu,
- O każdym potencjalnym spóźnieniu, Klient powinien poinformować pracowników Salonu telefonicznie z odpowiednim wyprzedzeniem (najszybciej jak to możliwe).
- W przypadku spóźnienia Salon ma prawo skrócić czas wizyty, jeżeli skutkuje to opóźnieniem Zabiegów dla kolejnych Klientów lub odmówić Klientowi wykonania Zabiegu i przepisać go na inny termin. Opóźnienie takie traktowane będzie jak nieodwołanie Zabiegu we wskazanym w niniejszym regulaminie terminie wraz z konsekwencjami wskazanymi w § 4 ust. 4.
- W przypadku opóźnienia Zabiegu z przyczyn leżących po stronie Gabinetu, planowany Zabieg dla Klienta zostanie przeprowadzony w pełnym wymiarze czasu.
- Każdy przypadek opóźnienia rozpatrywany jest indywidualnie, w zależności od aktualnego obłożenia grafiku Salonu.
§ 6
Bony podarunkowe i Pakiety
- Salon prowadzi sprzedaż kuponów prezentowych oraz pakietów zabiegowych.
- Pakiety zobowiązują do odbycia określonej w pakiecie liczby zabiegów w określonych odstępach czasowych.
- Bony prezentowe są kuponami kwotowymi, które można wykorzystać tylko i wyłącznie na zabiegi.
- Regulamin Bonów prezentowych jest dostępny na stronie internetowej oraz w salonie stacjonarnym.
- Pakiety oraz bony prezentowe nie podlegają wymianie na gotówkę.
§ 7
Płatności
- Płatności za Usługi w Salonie mogą być dokonywane gotówką, kartą płatniczą, BLIKiem lub przelewem na wskazane przez Usługodawcę konto bankowe lub poprzez Bon Podarunkowy na daną kwotę.
- Klient jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za Zabieg w dniu wykonania Usługi.
- Salon zastrzega sobie prawo do zmiany cen Usług.
- Salon zastrzega sobie prawo do organizowania promocji, których zasady określone będą we właściwych regulaminach promocji.
- Rabaty i promocje nie łączą się ze sobą, chyba że regulamin promocji stanowi inaczej.
§ 8
Reklamacje
- W przypadku niezadowolenia z wykonanej Usługi, Klient ma prawo do złożenia reklamacji w Salonie, telefonicznie lub drogą elektroniczną na adres mailowy kontakt@holitime.pl, w okresie do 3 dni od dnia wykonywanej usługi.
- Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis problemu oraz żądanie Klienta.
- Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od jej złożenia i poinformowania Klienta o podjętej decyzji.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Salon spełni żądania klienta.
- W przypadku odmowy, klient ma prawo odwołać się od tej decyzji w ciągu 14 dni kalendarzowych. Na rozpatrzenie odwołania Salon ma 14 dni kalendarzowych.
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za powikłania, które wystąpią po poprawnie przeprowadzonym zabiegu, poprzedzonym poprawnie przeprowadzonym wywiadem, w którym nie stwierdzono przeciwwskazań do wykonania zabiegu.
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za powikłania powstałe w wyniku niestosowania zaleceń pozabiegowych.
§ 9
Dane osobowe
- Dane osobowe Klienta są przetwarzane zgodnie z Polityką prywatności Salonu oraz obowiązującymi przepisami prawa.
- Klient ma prawo do wglądu, poprawiania oraz usunięcia swoich danych osobowych.
§ 10
Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem wizyt stosuje się przepisy prawa polskiego.
- W przypadku kwestii spornych nieuwzględnionych w regulaminie Salon zobowiązuje się do podjęcia próby polubownego ich rozwiązania.
- Klient ma prawo do regulaminu, cennika usług i certyfikatów poświadczających umiejętności pracowników Salonu.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu wizyt, o czym Klienci będą informowani z odpowiednim wyprzedzeniem na stronie internetowej Salonu oraz w Salonie.
- Regulamin obowiązuje od 07.2024